Участь істориків нашого закладу у історичному ко-воркінгу
27-11-2020, 21:35
Сучасні реформи в сфері освіти викликають необхідність розвитку нових функціональних ролей педагогів: коучер, тьютор, модератор, розробник індивідуальних навчальних траєкторій, ментор проектів, навігатор освітніх подій та ін. А це вимагає зміни підходів до змісту та організації розвитку професійної компетентності педагогів та обміну досвідом між ними . Історики закладів освіти Кіцманської ОТГ сьогодні створили освітній коворкінг. Коворкінг (від англійського co-working – «спільно працюють») – модель роботи, за якої учасники використовують загальний простір для своєї діяльності. Ідея віртуального офісу ,де співпрацюють педагоги одного циклу –більше того-генерують спільну ідею ,сьогодні втілилася в реалії .Так ,вчителем історії та правознавства Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Клічук Аліною Володимирівною було розкрито питання «Музей при освітньому закладі – простір інтеграції основної та додаткової освіти учнів » ,учасники освітнього простору здійснили віртуальну екскурсію шкільним музеєм Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів . Аліна Володимирівна натхненно і щемко повернула всіх до подій Революції Гідності ,учасники коворкінгу вшанували пам’ять героїв Небесної сотні .Молодий вчитель історії Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Баб’юк Надія Петрівна поділилася проблемами ,з якими новопризначений вчитель зіштовхується на порозі освітнього закладу,потрапивши в реалії дистанційного навчання .Досвідом впровадження дистанційного навчання поділилися вчителі історії Рихло Г.Ст.(Кіцманська гімназія), Козьма О.Я (Кіцманський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ),Ротар Г.А. (Давидівський ЗЗСО І-ІІ ступенів),Костенюк П.В. (Суховерхівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів),Данилюк В.І.(Лашківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів). Учасники віртуального освітнього простору окреслили коло заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років ,серед яких обговорення книги Ірини Реви «Долаючи травму:від репресованих селян до сучасних захисників України».Освітній коворкінг, як новий комплекс взаємозв’язаних дій може забезпечити якість освітніх послуг педагогу протягом карантинних обмежень,гнучко реагуючи на виклики часу.