КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ ЛАШКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КІЦМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Головна > Калейдоскоп Подій > Участь істориків нашого закладу у історичному ко-воркінгу
Калейдоскоп Подій

Участь істориків нашого закладу у історичному ко-воркінгу

27-11-2020, 21:35

Сучасні реформи в сфері освіти викликають необхідність розвитку нових функціональних ролей педагогів: коучер, тьютор, модератор, розробник індивідуальних навчальних траєкторій, ментор проектів, навігатор освітніх подій та ін. А це вимагає зміни підходів до змісту та організації розвитку професійної компетентності педагогів та обміну досвідом між ними . Історики закладів освіти Кіцманської ОТГ сьогодні створили освітній коворкінг. Коворкінг (від англійського co-working – «спільно працюють») – модель роботи, за якої учасники використовують загальний простір для своєї діяльності. Ідея віртуального офісу ,де співпрацюють педагоги одного циклу –більше того-генерують спільну ідею ,сьогодні втілилася в реалії .Так ,вчителем історії та правознавства Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Клічук Аліною Володимирівною було розкрито питання «Музей при освітньому закладі – простір інтеграції основної та додаткової освіти учнів » ,учасники освітнього простору здійснили віртуальну екскурсію шкільним музеєм Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів . Аліна Володимирівна натхненно і щемко повернула всіх до подій Революції Гідності ,учасники коворкінгу вшанували пам’ять героїв Небесної сотні .Молодий вчитель історії Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів Баб’юк Надія Петрівна поділилася проблемами ,з якими новопризначений вчитель зіштовхується на порозі освітнього закладу,потрапивши в реалії дистанційного навчання .Досвідом впровадження дистанційного навчання поділилися вчителі історії Рихло Г.Ст.(Кіцманська гімназія), Козьма О.Я (Кіцманський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ),Ротар Г.А. (Давидівський ЗЗСО І-ІІ ступенів),Костенюк П.В. (Суховерхівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів),Данилюк В.І.(Лашківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів). Учасники віртуального освітнього простору окреслили коло заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років ,серед яких обговорення книги Ірини Реви «Долаючи травму:від репресованих селян до сучасних захисників України».Освітній коворкінг, як новий комплекс взаємозв’язаних дій може забезпечити якість освітніх послуг педагогу протягом карантинних обмежень,гнучко реагуючи на виклики часу.

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ КАЛЕЙДОСКОП ПОДІЙ →